poniedziałek, 21 października 2013

Jaki kolor będzie dla mnie najlepszy?

Hej,

we wcześniejszych postach przejawiała się chęć wyrównania koloru. Niedługo ten moment może nadejść, więc zaczynam myśleć o kolorze i nie mogę się zdecydować. Poniżej znajduje się ankieta i mam nadzieję, że mi pomożecie. Wybieramy 1 kolor i 1 odcień:)

3 podpowiedzi:
  1. mam jasną karnacje, która się praktycznie nie opala
  2.  i zielono-brązowe oczy. 
  3. Teraz mam spore odrosty i widać jaki jest mój naturalny kolor. 

Wyniki ankiety będę zbierać do końca miesiąca tj. 31.10 do godz. 23:59:59 :)

EDIT: Zdjęcie dla podglądu. Niestety mówię coś i wyszłam dość dziwnie :( Jedyne zdjęcie w dziennym świetle - zauważyłam,że ja już nie mam zdjęć twarzy - mam tylko zdjęcia włosów.





Jestem ciekawa jak Wy mnie widzicie i jak to się ma do moich pomysłów.

___________________________________________________________________________

Dziękuję za chwilę zastanowienia :)

Pozdrawiam
A.

8 komentarzy:

  1. Łatwiej wypełniałoby się, gdyby nad ankieta było zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram, wstaw zdjęcie twarzy i obecnego koloru włosów, to będzie łatwiej :)

      Usuń
  2. Podzielam zdanie poprzedniczek!
    Chętnie zagłosuję gdy pojawi się zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A sadzilam ze pokazanie twarzy mnie ominie:P chociaz w sumie nie da sie tego zrobic bez twarzy:( no dobra postaram se cos po pracy wrzucic:)

      Usuń
    2. To bedzie trudniejse niz myslalam. Aktualne zdjecie calej twarzy i wlosow w dobrym dzienym oswietleniu i zebym jeszcze glupio nie wygladala :P

      Usuń
  3. też uważam, że bez zdjęcia ciężko ocenić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wypełniłaby jeszcze raz tak samo z tym zdjęciem. Dziewczyno! Wyglądasz pięknie tak jak jest teraz. Ten ciepły brąz idealnie pasuje do Twojej urody. Nic nie zmieniaj! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram! Dobrze wyglądasz w tym kolorze, ja tez uważam, że zmiany nie są potrzebne :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)

Chcąc być na bieżąco z komentarzami posta kliknij 'powiadamiaj mnie'. Nigdy już nie zapomnisz o zadanym pytaniu:)

I jeszcze jedna prośba, uśmiechnij się :)