wtorek, 29 października 2013

Jeszcze wakacyjne zakupy - Rossmann, apteka, drogeria i Manufakura Kosmetykow Naturanych

Hej :)

Już prawie miesiąc od wakacji, a mi się zebrało na wspomnienia:)  Zrobiłam trochę zakupów, ale to tylko po to żeby mieć co denkować :) Żeby było śmieszniej mam tyle kosmetyków, ale 90% jest zamkniętych, i dziś miałam problem co nałożyć. Zdecydowanie potrzebuje odmiany, ale nie mam ochoty na eksperymenty. Mam jedną sprawdzoną maskę, którą kocham i z 5 innych, które niestety okazały się bublem. Tak samo z odżywkami.

Zawsze odchodzę od tematu, a miało być o zakupach :) Miało być skromnie i było :) Same potrzebne rzeczy.

1. Isana, żel pomarańczowy - kupię go w każdej ilości bez nadruku o nowej alkoholowej formule. Bardzo pomocny przy stylizacji, wręcz niezastąpiony. Bardzo nie ubię zmian składó, ale czasem jeszcze widzę stare partie i kupię, w promocji za 3,99zł, ale kupię hurtowo nawet w normalnej cenie :)

2. Alterra, pomadka - piękny skład i miało pójść na rzęsy, ale nadal czeka gdzies tam na lepszy moment :) To cudo też niecałe 4 zł w promocji :)

3. Pervoe Reshenie, Przepisy Babci Agafii, Maska do włosów drożdżowa na pobudzenie wzrostu - osławiona wszędzie :) Mój pierwszy rosyjski kosmetyk, na razie tylko wąchałam i faktycznie pachnie ciasteczkami :) 15 zł w Aptece pod łabędziem - w Starej Mydlarni chcieli za to ponad 22 zł. Mają spory wybór, ale ceny za wysokie.


4, 5, 6. Eld, henna czarna, mahoń i brąz. Ich śmieszna cena (niecałe 5zł) sprawiła, że musiałam je mieć choćby do glossów :)

7. Marion, maseczka peel off - lubię takie maseczki i mam problem żeby je dostać, więc jedna dla mnie a druga dla TŻa  :)

8. Marion, zabieg laminowania - gdzieś w blogosferze czytałam o nim, kolejna rzecz za śmieszne pieniądze :) Dodatkowym atutem był czepek, mój aktualny kończy swój żywot.

9. Himalaya, krem antyseptyczy - złapany w promocji w Rossmannie - ma ładny zapach i faktycznie poprawia gojenie się krostek.


10. Avebio, Savon Noir z dodatkiem olejku eukaliptusowego - na jego temat już zdążyła powstać recenzja - nie wyobrażam sobie już mojego oczyszczania bez niego.

No to tyle wakacyjnych przyjemności w październiku :)

_________________________________________________________________________

Jestem kosmetykoholiczką, powinnam zapisać się do jakiejś grupy :) Z drugiej strony wakacyjne wspomnienia same przychodzą ;)

Pozdrawiam
A.







18 komentarzy:

  1. Chętnie poszukam i wypróbuję ten zabieg laninowania od Marion, nie słyszałam o nim wcześniej. Dwa razy babrałam się z żelatyną, ale już więcej mi się nie chce ;)

    Tę pomadkę alterra też chciałam kupić sobie do rzęs, tyle że nie mam rossmana w moim mieście i nie byłam w nim już z pół roku. Boję się, że jak wejdę do środka, wpadnę w jakiś szał ;) Za to już w przyszłym miesiącu będę mieszkanką urossmanionego miasteczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że przypomniałaś mi o Alterze na rzęsy :) Sięgnę do mojego zapasowego pudła ;) Eld jest super, ale dla mnie tylko Chna, bo reszta ma barwniki a Basma w ogóle nie zrobiła nic. O zabiegu laminowania Marion słyszałam tyle, że jest. Jestem ciekawa działania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej jaka tania henna! :D oblukam ją sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zabieg laminowania od Marionu brzmi zachęcająco:) Dotychczas stosowałam domowe sposoby. Glutek z siemienia lnianego przynosił rewelacyjne rezultaty. Niestety, wymaga przygotowania, a Marion oferuje gotowy produkt:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta henna jest ciekawa :)
    Cena faktycznie śmieszna, więc chętnie bym je przetestowała i ja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie jesteś kosmetykoholiczką :P wspieram Cię w tym nałogu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz drożdżową agafię, ale jajeczną Ci wyślę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. mam właśnie ten sam problem. Dużo kosmetyków, a 3/4 leży jeszcze nie otwarte;/

    OdpowiedzUsuń
  9. mam ten zabieg laminowania, jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zapraszam na spotkanie blogerskie w Bydgoszczy :)
    https://www.facebook.com/events/461533577299513/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej, nominowałam Cię do Liebster Blog Award, jeśli masz ochotę wziąć udział to szczegóły znajdziesz na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dostajesz ode mnie nominacje do Liebster Blog Award ;) Po info zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Thanks so much for giving me personally an update on this topic on your site. Please be aware that if a new post becomes available or if perhaps any modifications occur to the current publication, I would consider reading a lot more and finding out how to make good use of those approaches you discuss. Thanks for your time and consideration of others by making this website available.
    jeux de fille

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Chcąc być na bieżąco z komentarzami posta kliknij 'powiadamiaj mnie'. Nigdy już nie zapomnisz o zadanym pytaniu:)

I jeszcze jedna prośba, uśmiechnij się :)