czwartek, 17 października 2013

Plany na październik

Cześć :)

Już  połowa października za nami,  a ja jeszcze nie opowiedziałam Wam o swoich planach. W tym miesiącu nie jest za wiele.

1. Zdenkowac cokolwiek (o dużych ilościach nie ma mowy)
2. Wcierać wcierać wcierać i ograniczyć wypadanie
3. Zastanowić się nad najlepszym obcięciem dla moich falo-loków
4. Zastanowić się nad zmiana koloru - w końcu :)
5. Pomyśleć o pierwszym rozdaniu :)
6. Tworzyć płukanki - lubię:)
7. Zorganizować sobie życie - jestem na etapie testowania i układania planu zajęć i planu pracy najlepiej do swoich możliwości
8. Opracować plan pielęgnacji na jesień, bo dotychczasowa pielęgnacja zupełnie się nie sprawdza - to moja pierwsza 'świadoma' jesień
9. Okiełznać loki.
10. Czas chyba na zdjęcie do mojego blogowego profilu.
11. Używać bloggera na komórce!!/brać laptopa na uczelnie - przy 14godzinach okienek coś Wam naskrobie.

No to tyle :) wlosowo-blgowo-życiowo,  czyli jak zwykle
____________________________________________
A jak wasze plany na pazdziernik, na jesien? Lubicie planowac? Bo ja bardzo, nawet jesli nie zawsze mi to wychodzi to lubie a nawet musze miec plan. Kalendarz i opisywanie wszystkiego co mam zrobic albo jakies kartki na tablicy korkowej to podstawa.

Pozdrawiam
A.

10 komentarzy:

  1. Moje plany na pazdziernik, to oczywiscie bezmiennie od 4 m-cy przystopowanie wypadania ;) Mam nadzieje, ze tym razem sie uda- zebralam sie w koncu do lekarza, w przyszlym tyg. badania ;) Tez planuje rozdanie, ale takie bardziej mikolajkowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że Twoje wypadanie minie :)mi sie powoli udaje :)

      Usuń
  2. Powinnam zacząć planować, na razie planuję zdenkowanie :) Z moich wielkich zapasów wybieram 2-3 maski/odżywki ds i ich używam, aż nie wykończę, inaczej wszystko miałabym zaczęte (choć i tak mam:P).

    Bierz laptopa na uczelnię, będziesz częściej na FB :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Ciebie nigdy nie ma na FB :D to co mam zaczete okazalo sie bublem:(

      Usuń
  3. oj tak! blogger w komórce to świetna sprawa! większość moich postów w większości piszę na komórce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem juz postepowa i pisze wlasnie na komorkach czesc postow :)

      Usuń
  4. Oj ja też lubię planować, robić listy, wszystko rozpisywać... ostatnio zrobiłam inwentaryzację kosmetyków, spisałam wszystko co mam prócz kolorówki w Excelu :P Nawet nie wiedziałam, że jest tego tyle. Może kiedyś pokażę na blogu. Trzymam kciuki za Twoje plany, mam nadzieję, że podołasz i wszystko się ułoży po Twojej myśli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inwentaryzacja to slowo ktorego sie boje :D chyba nawet nie chce wiedziec ile tego wsyztskiego mam :D

      Usuń
  5. Chyba sama zrobie taki włosowy plan na październik :) Karteczki na tablicy i kalendarz to też jest moją podstawą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie, ze nie jestem sama :) To juz maniakalne spisywanie wszytskiego

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)

Chcąc być na bieżąco z komentarzami posta kliknij 'powiadamiaj mnie'. Nigdy już nie zapomnisz o zadanym pytaniu:)

I jeszcze jedna prośba, uśmiechnij się :)