piątek, 18 października 2013

Wymiana z Kinqa94

Cześć :)

Dziś post z serii "tak zaległe, że aż wstyd". Miesiąc temu wymieniłam się z pięknowłosą Kingą włosowymi cudeńkami :) To była moja pierwsza wymiana więc nie wiedziałam co się daje, ile i w czym. Padło na pojemniki na mocz - kolejny wielozadaniowy produkt :) w ilościach różnych spakowanych do pudełka po butach. O tym co ja wysłałam możecie przeczytać TU (Kinga ma mniejszy ogon niż ja), a w skrócie oddałam odlewki: zielonego Biovaxa - do włosów słabych ze skłonnością do wypadania, odżywkę Alverde aloes i hibiskus, 2 odżywki Yves Rocher (jedwabistą i odbudowującą).  Przepraszam, ale mój telefon ma dzwonić, a nie robić zdjęcia, akumulatorki będą po weekendzie.
Całość prezentowała się o tak:



A co dostałam? Same pyszności :)
  • BingoSpa, spirulina i keratyna - lubię keratyne:)
  • Woda różana - nigdy nie miałam hydrolatu, więc nie mogłam się oprzeć, pachnie bardzo słodko
  • Joanna, Rzepa kuracja wzmacniająca - moja pierwsza wcierka, mam do niej sentyment spisała się świetnie :)
  • GAL, 3 rybki keratynowe.


Wymiany są świetną okazją do przetestowania i 'posmakowania' nowych produktów :)

_________________________________________________________________________________

Lubicie się wymieniać? W czym przesyłacie odlewki i jak dużo przesyłacie? Macie swoich ulubieńców w tych produktach?

Pozdrawiam
A.

8 komentarzy:

  1. 'woda różana' świetnie brzmi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie używam jej do glinek i do porannego obudzenia :) Jeden psik na twarz i nie myślę o powrocie do lozka ;)

      Usuń
  2. pięknowłosa :D huhu dziękuję ! :D daj znać jak produkty się spisały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z racji tego, że wszytskie moje produkty, które mam otwarte okazaly sie absolutnym niewypałem będe musiała coś otwierac :)

      Usuń
  3. Też mam odlewkę bingo ze spiruliną i keratynę, ciekawe, jak się u Ciebie spisze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też ostatnio wymieniałam się z Kingą i również dostałam rybki GAL :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Chcąc być na bieżąco z komentarzami posta kliknij 'powiadamiaj mnie'. Nigdy już nie zapomnisz o zadanym pytaniu:)

I jeszcze jedna prośba, uśmiechnij się :)